söndag 19 september 2010

Full fart..

Hej alla ja dagen har varit full fart först va det fotbolls match i Funbo, det gick inte så bra dom förlorade men det brukar dom göra mot Funbo. Det är en kille i laget som är så stor att alla backar lite tråkigt men men vi tar nya tag nästa helg sista matchen då. Ska bli skönt för nu har vinter sporterna dragit i gång och sommar sportena har inte slutat så det blir lite mycket. Ja efter matchen åkte vi hem Morgan stack till jobbet och jag fixade mat till killarna och packade om väskorna till taikon-don, killarna stack in till stan och tränade jag tog en fika hos Annica och sen hem och fixade lite i förrådet måste ju få ordning där ute. Imorgon är det dag vecka hjälp vad det går fort på fredag är det 3månader kvar till jul, måste ta ett beslut angående den helgen som kommer att kunna bli surt över men men så är det iband min familj är ju viktig för mig, mina barn går ju i första hand det viktigaste för mig sen får ju folk ta det som det är. Har faktiskt redan börjat små handla lite julklappar hihi, skönt att va ute i tid. Nej nu blir det sängen godnatt alla.............kram sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar