måndag 25 oktober 2010

Full fart varje helg....

Ja det känns som det är något varje helg aldrig helt ledig, skulle behöva en helg att bara vara hela familjen. Ifredags hade vi firma fest tvekade in i det längsta hur jag skulle göra med festen men tänkte att jag går är det tråkigt så kan man ju åka hem. Men det slutade med att jag blev kvar bland dom sista det va så länge sen jag hade så roligt, men blev nog lite mycket får se om man vågar sig till jobbet hihi. På lördagen va jag upp 8.00 på morgonen lite tufft eftersom jag va hemma 3.30 natten innan, men det va innebandy match vad gör man inte för sina barn. Sen på kvällen så jobbade Morgan, på söndagen så va killarna till Allianshallen sen på em så va vi till Björklinge och grattade Peter och Alex som hade fyllt år grattis......Nej nu är det snart dax för jobb vi hörs hej hej kram Sussie.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar