söndag 10 januari 2010

lördag....

Ja hej underbara lördag sov till tio sen när jag vaknade ringde Ullis och ville komma över på fika men det blev en jätte mysig frukost. Sen flöt dagen på en väldigt lugn och skön dag. På kvällen var Morgan och jag in till grannarna och fikade, sen på kvällen var killarna ute och badade tunna och drack lite öl. Jag var kvar inne hos Annica det är så roligt hon är 12år yngre änn mig 8år äldre änn min son men det tänker man inte på. Hon är verkligen världens gulligaste så himmla trevlig, lugn och så enkel att umgås med verkligen roligt att dom bor här. Nej ska väl gå och lägga mig känner mig fortfarande konstig har haft så här i flera månader, vet inte vad som är fel. Har sån yrsel, en förhårdnad i magen igår när jag bar in en mat kasse så högg det till i magen måste ringa i veckan och kolla vad det kan vara. God natt alla underbara hörs imorgon igen kram sussie...............

1 kommentar:

  1. naaaw va go du e gummnan!!!
    känner samma sak!
    kram

    jo förresten, du MÅSTE ringa läkaren nu, det där låter inte vettigt

    SvaraRadera