fredag 1 januari 2010

2010







Japp nu var det ännu ett nytt år, hjälp var försvann 2009 och vad hände det året ja det var ju ganska mycket jag fyllde 40, Morgan fyllde 40, 10 års bröllops dag, Marcus fyllde 20, mamma fyllde 65 och Ullis, Helene och Monica fyllde 40 ja det var ju en heldel fest. Men nu idag är det ju nyårsafton och jag, Morgan och dom två små var på rock fest det var skit roligt barnen hade jätte roligt eftersom det var så mycket barn där. Vi klädde oss lite rockigt jag köpte mig ett nit armband. Det är roligt med lite tema fester. Nej nu ska jag gå och sova så jag blir lite piggare imorgon. God natt alla och ett riktigt gott nytt år. Ha ett jätte bra 2010 för det ska jag ha. Har bestämmt mig för ett nyårs löfte delita alla negativa människor för dom drar så lätt med en och bli så. Kram lägger ut lite bilder på våra nyårs raketer......

1 kommentar:

  1. väldigt vettigt löfte tycker jag, det ska jag me ha! KRAM

    SvaraRadera