lördag 18 juli 2009







Hej idag var det en lugn dag mår inte jätte bra ont i kroppen, huvudet och mår illa vet inte riktigt vad det är. Sov till halv elva sen efter fixat lite hemma så åkte vi till Ullis och Tomas och fikade. Det var trevligt Morgan och Tomas satt vi tv och pratade så Ullis och jag kunde sitta ute själva och prata lite hemlisar. Alltid lika skönt att prata med henne om det är något. Jag är så glad att du har flyttat ut hit Ullis. Sen åkte vi hem och badade i poolen till och med Morgan badade trodde jag aldrig. Sen fixade jag lite mat efter maten fick jag lägga mig för jag hade kramper i magen undrar vad det är har varit dålig i sju veckor nu.



God natt nu ska jag gå och sova hörs i morgon. Här är lite bilder på Mathias idag när han badar som jag har skrivit förr våra barn älskar att bada dom är överallt i vattnet. Både över och under.. kram vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar