tisdag 21 juli 2009

tårtdags


Hej idag fick Mathias sin favo tårta jordbubb han var jätte glad. Morgans föräldrar kan ju inte komma på söndag så dom firade Mathias idag. gick upp klockan tio idag och ställde mig och bakade bullar då sen bakade jag en tårta för Morgans föräldrar skulle vara här klockan tolv jag hann med en dusch också. En liten klapp på axeln till mig själv trodde aldrig att jag skulle hinna bravo. Sen blev det fika och Mathias var jätte glad för han fick pengar av dom, han spar ju till en streetsurfing bräda den kostar 1500kr så nu fick han 400 av dom en bra bit på vägen. Sen när dom åkte så kom Ullis och Kevin så då blev det fika igen. Det är jätte roligt att det går så bra med kevin, mathias och Anton det är ju några år emellan.Morgan åkte i väg och meckade med Marcus bil så nu är den färdig. Så det blev bara jag och Ullis kvar och fikade men det gör ju inte så mycket. Nu är det bara 4 dagar kvar till paken troligt vis så ska Ullis också med om dom inte åker iväg på helgen. Då blir det party Ullis, jag och Annelie det kan ju bara sluta med en sak party och åter party. Tre stycken som älskar att parta det ska bli jätte roligt. Puss på er tjejer vi ses på lördag...

Jag glömde ta kort på tårtan men det blev en liten bit över som jag fotade.

God natt vi hörs imorgon kram sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar