onsdag 22 juli 2009

min sjuka lilla kille




Hej vad jobbigt det är när ens barn blir riktigt sjuka. Mathias var jätte dålig idag jätte hög feber, ont i huvudet och spydde. Han sov hela dagen och åt inget man blir så orolig när dom sover så mycket jag var in och kände på han flera gånger så han andas undrar varför alla mammor blir så oroliga jämnt. Jag fick i han lite blåbärssoppa på eftermiddagen och en alvedon så nu på kvällen var han lite piggare puss min lilla kille. Nu är det bara att vänta och se om Anton blir sjuk. Så dagen var ganska lugn vi var bara hemma jag satt mest med Mathias i soffan när han låg och sov där. Anton var hos kompisar och lekte hela dagen, det var nog ganska skönt för Mathias att Anton gick i väg ett tag. Lägger in två kort ett på min sjuka lilla kille när han sover och ett på mitt friska lilla pankaks troll.Kolla in hans tallrik han var inte sjuk och tallriken var tom när han gick han älskar pankakor. Nej nu ska jag kolla om det är någon bra film på tv i kväll. Vi hörs i morgon


Kram Susanne

1 kommentar: