söndag 11 oktober 2009

bak kväll

Hej imorse blev det sov morgon så skönt behövde verkligen det, sen var det hockey match i Hallsta en super match så spännande dom ledde hela tiden men sen tyvär blev det några utvisningar på slutet så det blev lika men när det var en minut kvar så gör Hallsta det dära målet som inte fick bli h...ete så nära att vinna. Jag tycker synd om Rimbo dom gjorde en super match dom var så duktiga, men så är det vi tar nya tag nästa helg. Lycka till då grabbar. Sen när vi kom hem så lagade jag mat, sen vet jag inte vad som hände fick en super kraft och bakade bullar, mockarutor, tekakor och äppelkakor. Jag var så kall när jag kom hem nu är jag super varm och trött, ska gå och sova nu morgon vecka på G jag hatar det..............
God natt alla söta hörs imorgon Susanne..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar