söndag 4 oktober 2009

hockey dax....




Japp nu är jag igång igen efter varit helt utslagen i två veckor har inte kunnat varit uppe har inte orkat bloggat, men nu är jag igång har börjat jobba igen lite trött men det blir man ju när man varit så sjuk och så länge. Ja det har ju inte hänt så mycket eftersom jag bara legat i sängen, men i helgen drog hockeyn igång med en tränings match mot arlanda det gick sådär dom förlorade med 3-5 men spelade kanon bra dom var värda en vinst men ibland har man ju inte med vind. Anton gjorde en kanon insatts i mål han var jätte duktig min lilla plutt. Idag är det ju kanelbullens dag så imorse bakade jag kanelbullar, sen när jag hade ångan uppe fortsatte jag baka tekakor och skurade golven så nu är jag färdig att jobba kväll man hinner ju inte så mycket då. Nej nu är det nog dags att krama kudden. vi hörs imorgon. Lägger ut kort från hockeyn Anton står i mål och Mathias är utespelare kan ju vara svårt att se med alla saker på dom....


kramisar susanne....

1 kommentar:

  1. Härligt att du e frisk nu!!
    Jahaja när fotbollen slutar så e det dax för hockey ja, hiihihi full rulle

    SvaraRadera