lördag 10 oktober 2009

Helg skönt..

Hej ja äntligen är det helg så skönt har varit sjukt trött hela veckan, fast jag jobbar kväll då brukar jag ju inte vara så trött. Vet inte om det kan vara sen jag var så sjuk att jag inte har kommit tillbaka helt hundra eller om det är att vi var så lite folk på jobbet i veckan många är ju sjuka just nu, eller så var det en blandning av båda. Men idag var min lediga dag det var så skönt jag skulle ju inte göra något och det höll jag lagade inte änns mat idag blev pizza man behöver lite slappar dagar ibland. Var och fikade hos morgans föräldrar på fm sen på em kom våra grannar in och fikade det var jätte trevligt. Lilla Alva är ju så söt och charmig lilla busan, får se om hon blir stora syster i helgen nu då, vi får hoppas att han kommer snart. Barnen var på hockey och då skulle jag vila en tímme vid sex tiden vaknade halv elva var så trött behövde nog sova lite tror jag. Nej nu ska jag lägga mig igen....
God natt alla kram Susanne.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar