tisdag 29 december 2009

Ikea

Ja morgonen började lugnt, sen efter frukost började kompisarna trilla in så till slut var dom sju killar här, men hellre massa kompisar änn att dom bara sitter hemma själva för då blir dom så tjatiga på mig. Petra var här och fikade efter ett tag kom Ullis också hit på fika det var jätte trevligt att sitta och prata hon skulle köra kevin till sin pappa, så då åk jag med henne så stannade vi på ikea det är ju så roligt att gå runt där utan killar både dom stora och små. Man är inte lika stressad det blev inte så mycket shoppat en visp, några plast burkar till matlådor och lite ljus det går ju åt nu på vintern älskar att tända ljus, hela familjen går och svettas för det är så varmt av alla ljusen. Jag är ju en frys människa så jag tycker det är jätte skönt, så är det ju så mysigt nu när det är snö ute och tända lite ljus. Så där försvann min städ dag ett nytt försök imorgon igen hihih, men ikea var ju roligare änn att städa. Nej nu blir det sängen. Godnatt vi hörs imorgon......Sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar