onsdag 2 december 2009

Lilla Alva

Hej ja det är ju min älsklings vecka jag jobbar ju kväll då händer det ju inte så mycket man är ju borta i tolv timmar sen hinner man ju inte så mycket om man ska få några timmars sömn. Men igår var lilla Alva här vi var barnvakt för hennes mamma skulle iväg, hon är ju så söt lilla busan ett litet charmtroll. Sen när Annica kom för att hämta henne var hon in och fikade så då fick jag mata Mio hjälp vad man är ovan shit man glömmer ju hur små dom är sen är det ju värre när det är andras barn. Han är ju så söt och så himmla lugn, men vi får väl se om ett år när han och Alva kan busa ihop man blir ju nästan lite små sugen på en beibis när man ser lilla Alva och lilla Mio dom är så himmla söt små trollen..hihi nej nu är det dax att gå ut i kylan det är så kallt idag kan tänka mig hur kallt det är i natt när jag ska hem från jobbet....
Vi hörs puss puss Sussie..............

1 kommentar:

  1. hihi ja jag tror jag ska säga åt Henrik att sätta upp staket så dom inte rymmer för mig då.

    kram

    SvaraRadera