måndag 30 november 2009

Hemma från stockholm

Ja i lördags åkte Ullis och jag till hennes jobb hon skulle jobba lite innan vi åkte till stockholm. Sen åkte vi till chilli och köpte en filtoch skål till Helene, lite utfyllnad på pengarna som var kvar vi hade ju köpt ett kanon fint halsband till henne. Det var en stav i silver med ett namn på varje sida, Andrea Frida, Joakim och Helen det var jätte fint och väldigt omtyckt. Vi köpte det i Gunsta av en silversmed Ulla Thorslund mysilver, hon har en hemsida med jätte fina saker kan rekomenderas. Sen mötte vi upp Malin och Monica sen bar det i väg till Nacka och själv klart åkte vi vilse i stockholm hihi vi kom i väg jätte bra tid men kom fram sent men vi hittade till slut. När vi kom dit så var det champange och snittar, sen var det middag med vin till efterrätt var det glass och maränger, kaffe och likör. Allt var kanon gott tack Helen, sen satt vi och pratade spelade spel och drack lite hopps sen var klockan tre på natten kvällen gick så fort. Men Ullis, jag och Malin sov kvar där det var jätte mysigt. Dagen efter var det nästan som hotellfrukost jätte mycket att välja på, sen tog vi en promenad längs bryggan det var jätte soligt och fint. Så mysigt det är i Nacka med allt vatten kanon. Sen åkte vi hem och det var så mysigt att träffa min familj igen, barnen hade spelat hockey mot Almtun och vann med 4-1 grattis killar, synd att jag missade den. Sen kom grannarna in på lite adventsfika jätte mysigt att sitta och prata, så fick jag ju träffa lilla charmtrollet Alva och lilla Mio som bara växer. Nej nu ska jag gå och krama kudden borta bra men hemma bäst ska ligga i min säng så mysigt. Godnatt alla kram Sussie......

1 kommentar: