måndag 14 september 2009

Dag vecka

Hej ja igår hade barnen match Mathias match gick ju inget vidare, men så är det ibland. Men det som är tråkigt är att alla gör sitt bästa ändå finns det barn som varje match gnäller på alla hur dom spelar fast dom är ju ganska jämna och då kan man ju undra hur föräldrarna är som sitter och hör sina barn men säger inget. Hallå är det inte lite föräldrar ansvar hur sina barn beter sig också tränarna måste ju höra hur dom låter men ingen reaktion. Hade det varit mitt barn som jämnt lät sådär hade jag blivit skit arg. Ja men Antons match gick ju bättre men där åter igen hallå föräldrar säg åt era barn som jämt gnäller varje match det blir dålig stämning i laget, fast där vet jag att tränarna säger till ordentligt. Men kanske det blir bättre om föräldrarna hjälper till. JA sen idag jobbar jag dag så jävla jobbigt att gå upp tidigt har skit ont i halsen och huvudet, sen kommer man hem och inget är gjort så jävla roligt. Nej idag tror jag att det är en riktig gnäll dag för mig nog bäst att gå och sova.....
God natt alla kram Susanne...
får nog en bättre dag imorgon...

2 kommentarer:

  1. håller med dig, vissa barn skulle man vilja säga åt själv, när inte föräldrarna bryr sig.

    hehe jo en gnäll dag får man ha ibland, det e bara sunt.

    SvaraRadera
  2. ja exakt, det e bäst att mysa me dom nu.

    klart jag kan göra smörgåstårtor då.
    kram

    SvaraRadera