fredag 4 september 2009

Sjuk

Hej idag när klockan ringde kvart i fyra så mådde jag skit jätte hög feber, ont i halsen, ont i helakroppen och jätte ont i huvudet. Men efter att jag sovit i några timmar typ nästan hela dagen så mår jag faktiskt mycket bättre fortfarande ont i halsen och huvudet men febern och värken i kroppen är borta. Så idag har det inte hänt så mycket en ganska lugn dag. Dom små ä hemma sitter och kollar på tv. Marcus åkte på en överrasknings fest för Victor som fyller 20 idag. Grattis Victor på 20 årsdagen. Hjälp vad dom börjar bli stora vilket innebär ju att man själv börjar bli äldre eller jag känner mig inte det, det är väl huvudsaken. Men det är inte roligt när dom åker iväg på fest jag får ju inte sova mycket själv heller man ligger och oroar sig att dom ska krocka när ska man koppla av som mamma eller det gör man kanske aldrig. Nej nu ska jag mysa med små änglarna. Vi hörs imorgon.
Kram susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar