måndag 21 september 2009

ojoj så sjuk


Hej nu är jag tillbaka igen gud så sjuk jag har varit, jag tror aldrig att jag varit så dålig. Trodde först att det var svininfluensan men det var bara en ordentlig förkyllning har legat från måndag till fredag helt dekad ont i kroppen, hög feber, ont i huvudet, ont i halsen och en sån konstig huvudvärk och jätte snorig. Men nu är jag på benen igen har inte orkat prata med folk när dom har ringt för jag var så slut lite snorig oc ont i huvudet fortfarande. Ja vad har hänt mera då i fredags hade Mathias klass disco och Anton var på discot. Ilördags var mamma och min syster här med sin familj och Anton hade fotbolls match och Mathias hade hockey match dom var jätte duktiga båda två. I dag var jag och tittade på Mathias match dom kämpde kanon bra, men när jag kom hem så sov jag i två timmar så jag är ju inte helt hundra änn. Nej nu måste jag hoppa i säng vi hörs imorgon

God natt alla kram susanne......lägger ut en bild på en trött Anton efter discot...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar