lördag 12 september 2009

oj nu var det länge sen...


Hej oj nu var det så länge sen jag bloggade, har inte haft ork men ska bli bättre på det. För det är ju skönt att skriva. Ja vad har hänt Anton var på skol resa i Fjällnora det gick jätte bra. När han kom hem så fyllde han år tänk min lila bebis 11år. Vi hade kalas på tisdagen och han fick jätte fina pressenter. Sen har jag jobbat kväll hela veckan och då hinner man inte så mycket men var ledig på tisdagen när Anton fyllde år. På fredagen var jag iskolan det var djurens dag, sen var Petra och Rosalie här och fikade på eftermiddagen var pappa och Yvonne här och grattade Anton. På lördagen vaknade jag med en otrolig huvud värk sen var Rosalie och Robban här och grattade Anton det har varit mycket kalas för Anton. Imorgon har vi två fotbolls matcher så det är väl dax att sova. GOD NATT alla KRAM Susanne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar