fredag 27 november 2009

Disco

Ja idag var det dax för Mathias klass och ha disco igen, det var våran tur att vara med och jobba. Det var super roligt att se alla små tjejer med sina handväskor och uppsminkade super fina var dom. Sen när 6-7 åringarna dansade tryckare så var dom ju så söta. Idag har jag mått bättre lite huvudvärk har jag kvar men det är jätte stor skillnad. Ja imorgon ska jag ju till stockholm ska bli roligt men tycker ju att det är skönt att ligga hemma i soffan och kolla på tv, börjar nog att bli gammal tror jag..fniss. Jag hämtade Helens paket idag det var ju jätte fint, vill ha en själv skriver och lägger ut en bild på söndag så inte överrasskningen blir förstörd. Nej nu ska jag nog lägga mig. Godnatt alla kram Sussie....

1 kommentar:

  1. jo dom har liiite för mycket fint där, man skulle kunna förköpa sig.

    stor kram och tack för i kväll

    SvaraRadera