fredag 27 november 2009

vaccinerad

Ja i tisdag så var vi iväg alla utom Marcus för han kunde inte gå ifrån på jobbet. Det gick jätte bra kändes inget alls hade inte ont i armen och mådde jätte bra på kvällen och dagen efter, men vid tolv på dagen då började jag må skit men var kvar på jobbet, hade huvudvärk och det brände i ögonen sen på kvällen blev det bara värre och värre huvudet sprängde och började få feber på natten vaknade på morgonen vid kvart i fyra men kände att det inte gick att åka iväg. Låg hela dagen med huvudvärk, feber och värk i kroppen vaknade vid halv tre på em, fortfarande ont i huvudet ångrar nästan att jag tog sprutan men nu kanske det håller i sig i två dagar om jag inte hade tagit och blivit sjuk kanske det hade blivit i 2-3 veckor man får tänka possitivt. På lördag ska jag till stockholm ju Helen har ju fyllt 40 så vi är en massa tjejer som ska dit och sova över ska bli roligt beöver nog komma iväg och göra något nu det var så länge sen och idag ringde dom att hennes pressent är klar skriver vad det är sen efter helgen den är riktigt fin vill ha en själv. Nej nu väntar min kudde hörs imorgon. Godnatt alla kram Sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar