onsdag 11 november 2009

snart helg

Ja nu har jag arbetat sista dagen den här veckan är ledig torsdag och fredag ska förbereda Marcus 20 årsdag lite. Mathia är piggare nu han ska till skolan imorgon, jag mår lite sådär fortfarande ont i halsen, huvudet och lite feber till och från men nu kanske jag hinner vila lite också när jag är ledig får sova längre på morgonen ivarje fall skönt. jag känner mig lite less just nu har blivit så sviken av en människa som stod mig så nära trodde faktiskt inte att den skulle göra så här har varit väldigt ledsen hela veckan det är ju tråkigt när det händer, men nu vet man ju var vissa står och det är ju bra att veta i framtiden då behöver man ju inte heller ha någon kontakt. Men det är ju faktiskt tråkigt att upptäcka sådana sidor hos vissa nej nu ska jag gå och lägga mig vi hörs imorgon.....
kram susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar