lördag 7 november 2009

Ledig fredag


Hej ja det bästa med kvälls vecka är ju faktiskt den lediga fredagen, visst idag mådde jag sådär men då är det ju extra skönt att vara ledig för jag är ju inte sjuk så jag kan vara hemma men mår inte helt hundra. Väldigt ont i halsen, ont i huvudet och lite kall svettig så jag har sovit ganska mycket idag skönt. Nu håller jag på att baka bullar sen ska jag göra äppelkaka. Jag känner mig så trött på folk ibland som älskar att prata skit bakom ryggen om ni vill veta något fråga mig i stället jag lovar jag är inte så farlig och ni får ju mycket bättre svar då, änn om ni frågar andra. Men det är ju så har man mycket problem själv så är det mycket bättre att prata skit om andra. Jag frågar hellre personen och ofta uppskattar folk att man frågar dom. Ihelgen är det ingen hockey match skönt men det är träning imorgon 11- 15 lång dag men vi ska inte köra, sen är det målvakts träning på söndag. Nej nu ska jag fortsätta att baka kram alla.....Visst är det fint med alla höst blommor nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar