onsdag 4 november 2009

Haha jag har tydligen varit dålig på att skriva

Ja jag har varit skit dålig på att blogga ska skäpa till mig. Ja nu jobbar jag kväll helt underbart älskar det. jag vet inte hur jag ska göra med svininf ska men ge barnen en spruta eller inte någon som har ett förslag ena dagen så vill jag det nästa vill jag inte hur f.n ska man göra, hur ska alla ni andra göra. Jag själv veta inte heller hur jag ska göra för när jag låg jätte sjuk i två veckor då vet dom ju inte om jag hade det eller vanlig inf eller ett virus så om jag har haft det så är det ju onödigt att ta det igen. Nej nu ska jag gå och sova på saken så får vi se vad jag kommer fram till. Godnatt kram susanne....

1 kommentar:

  1. jo jag mår bättre, eller det går upp och ner.

    vi har bestämt att vi ska ge barnen sprutan, känns tryggast så eftersom rasmus e astmatiker och även henrik, sen vill man ju inte att lilla alva eller mio ska bli sjuka så vi tar sprutan vi.

    SvaraRadera