onsdag 5 augusti 2009

Anton hemma




Hej idag har jag mått skit och jag vet inte varför. Allmänt dåligt har jag bara mått. Men lilla Anton kom hem idag han sov hos en kompis igår, så idag låg han i fåtöljen helt utslagen. Lilla gubben. Men fast han har sovit borta och är jätte trött så är han så glad. Lilla puss killen. Marcus ska sluta jobba i Enköping skönt det var inte någet bra ställe. Visst jag kan ju inte mycket om bilar skrev jag härom dagen men jag kan ju deståmera här hemma änn vissa andra måste jag säga. Ibland blir man så trött när man mår dåligt och ändå göra saker här hemma. En tjej kan aldrig bli riktigt dålig och ligga i sängen en hel dag. Men det kan ju faktiskt killar göra. Men så är det väl att vara tjej.


God natt nu ska jag gå och sova


Kram sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar