måndag 17 augusti 2009

skol dax




Ja nu är det dax imorgon börjar skolan det är både skönt för alla rutiner men också lite tråkigt för nu känns det som höst. Kom på idag att dom inte hade fått några nya skol väskor och det köper vi ju varje år så det blev en resa till Thuns med Ullis i kväll mycket skönare att åka med henne dit. Jag köpte varsin puma väska, en jätte snygg quiksilver t-shirt som Anton har på sig på bilden både fram och bak sidan. Han älskar när jag tar kort på han Mathias får man smyg ta kort på, men Anton tjatar varje dag om jag har bloggat och om jag ska ha kort på han. Vem vet han kanske blir en liten kändis i framtiden han sjunger ju konstant så man blir lite trött ibland. Men ja nu börjar ju skolan och barnen är ju inte jätte glada men jag tror nog att dom längtar lite. Det blir spännande Mathias ska få ny fröken och sen har jag hört att dom får en ny på gympan, men det har jag bara hört rykte om från skolan får man ju aldrig höra sånt dom är så sega här ute i skolan ibland. Nej nu är det sov dax ska ju upp tidigt.


Kram susanne

1 kommentar: