söndag 30 augusti 2009

Bio

Hej idag var jag uppe ganska bra tid, men jag var lite seg så jag fixade lite hä hemma sen gick jag och vilade en timme. Sen var det bara att hoppa in i duschen och fixa mig sen till Uppsala på bio med barnen. Vi såg sommar med Göran en kanon film jätte rolig, barnen gillade den också så den passar nog dom flesta tror jag efter det gick vi och åt. Stannade och handlade lite på vägen hem. Ska nog snart och lägga mig är ju dag vecka nu igen det känns som dom kommer oftare änn kvälls veckorna, men det är nog för att jag inte gillar dom. Usch så många som börjar bli sjuka nu både förkylningar och inflensan och jag vill ju inte ha något har inte tid att vara hemma och sjuk. Försöker att sprita händerna både hemma och på jobbet kanske det hjälper lite. Jaja vi får se om jag klarar mig men vi hörs nog imorgon kram susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar