söndag 2 augusti 2009

Mina fina nyklippta killar




Hej idag var Mathias och Anton och klippte sig deras hår växer hur fort som helst jag tycker att dom nyss klippte sig. Vi ringde Hanna igår så hadde vi sådan tur att hon hade två tider idag. Dom blev jätte fina tack Hanna. Sen va vi till Kim som fyllde 19år idag grattis Kim på födelsedagen. Jag tycker så synd om våran granne hög gravid och en litet barn som nyss fyllde ett och precis när hennes karl reser bort går bilen sönder, men det verker som det ordnat sig. Jag kan absolut inget häromdagen gick våran bil sönder när Ullis och jag hade stor handlat. jag fick ringa till Morgan det är så tråkigt att jag inte kan något om bilar. När jag bodde själv med Marcus då var jag mycket duktigare, men sen när man flyttar ihop med någon så släpper man allt. Man kanske ska gå en meck kurs fniss eller vad säger ni tjejer


Kram vi hörs imorgon


SUSSIE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar