söndag 16 augusti 2009

söndag

Hej ja söndagar är så jobbiga jag gör inget känns bara som jag går och väntar in att lägga mig för att gå och jobba på måndag igen. Tidig vecka då också jag längtar till kvälls vecka igen för då är jag ju ledig fredag också. Dom små har varit ute med kompisar hela dagen och Marcus har varit i Almunge han ser man aldrig längre det känns som man bara har två barn nu. Tänk om man kunde styra tonnåringar lite mera typ vilken tjej dom ska träffa, dom han umgås med har jag absolut inget emot han har jätte bra kompisar. Men han kunde ju gärna umgås med oss lite mera. Efter maten idag var vi och fikade hos Morgans mamma och Annica med familj var där. Nej nu ska jag fixa allt till morgon dagen jag ska ju upp kvart i fyra.
God natt kram Sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar