torsdag 6 augusti 2009

sommar dag


Hallo idag var det kanon väder nu känns det tråkigt att börja jobba när det är så fint väder. Morgan åkte och badade med barnen vid måviken och jag var hemma och hade lite att fixa med ringde lite samtal jag måste göra och fixade med tvätten jätte roligt i värmen. Sen efter maten kom Annica och lilla Alva in och fikade. Alva är så söt och glad nästan så man blir sugen på en liten plutt eller plutta. En liten bild på Alva hon tyckte om ballerina kakor syns det, namn sa pluttan varje gång hon åt

Kram hörs imorgon susanne

3 kommentarer:

  1. hahahaa, jo hon gillade verkligen kakorna, i dag va vi till min kusin och på kakfatet fanns ballerina och hon dök på dom direkt och sa nam nam.

    SvaraRadera
  2. jo just ja... KLART ni ska skaffa en liten till!!
    hihi

    SvaraRadera
  3. hahaha jag skrev nästan. Men dom är ju mysiga och jag kanske blir farmor om något år då kan man ju inte ha en själv.

    Susanne

    SvaraRadera