lördag 1 augusti 2009

LUGN DAG HEMMA

hej idag har jag haft en lugn dag hemma plockat lite och tvättat. Barnen har haft kompisar här. Marcus och Erik satt här och berättade om Rättvik jätte glad att dom berättar så mycket skönt när det är så mycket skit ute. Jag är glad att Marcus umgås med erik han verkar så lugn och snäll skönt när dom har sådana kompisar. Smsade med Katarina lite idag också jätte roligt det var ett tag sedan. Du ska veta jag tänker på dig ta det lugnt så ses vi när du mår bra igen.Många kramar till dig Katarina. Nej nu ska jag lägga mina små änglar dom har en kompis som ska sova över här så det blir nog sent innan dom somnar med tre killar som sover i samma rum blir det mycket prat det är inte bara tjejer som babblar när dom sover över hos varandra killar också.
kramisar susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar