måndag 22 mars 2010

Fick besök av magsjukan

Ja det kan man ju lugnt säga, började morgonen av at Anton spydde rolig morgon. Mathias gick till skolan och Morgan jobbet. Efter lunch kom Mathias hem och ja va magsjuk. Jag har mått illa hela dagen men tänkte att det gör man ju när man går i det, men nu på kvällen fick jag värk i magen och nu bröt det ut. Så har nu legat på toaletten, men ska krypa ner i sängen fryser så himmla mycket. Nu är det tre av fem i familjen bara vänta in dom andra två. Grannarna har också det dom är tre av sju så det är bara att in vänta natten. Godnatt kram sussie................

7 kommentarer:

  1. Lite för mycket fika...

    SvaraRadera
  2. Vafan, 5 ungar, är era närmaste grannar kaniner?

    SvaraRadera
  3. ja vi e som kaniner, helt underbart! sen e det så att vi har VALT att skaffa många barn och vi har det jätte bra allihopa.

    Måste bara säga att vem du än är så kan vi ta reda på det.. och snacka om att va patetisk och FEG när man inte kan stå för vad man skriver.
    måste ju va nån som e rätt avundsjuk på sussie och morgan eftersom du har fullt upp med att läsa här inne och följa deras vardag, eller e det bara så att du har sånt tråkigt liv, att du åste lägga dig i andras, fyyyy faaaan säger jag bara

    SvaraRadera
  4. Ja Annica vad ska man säga, jag tror att det är en väldigt avundsjuk person som mår ganska dåligt. Men Annica ni kan ha 5 eller 10 barn det är ju helt upp till er för ni är kanon föräldrar, lika bra till alla era barn och ni hinner med era barn ni är super föräldrar. Jag tycker att du anonym fixa en egen blogg och skriv om ditt liv eller skäms du över det.......

    SvaraRadera
  5. Nej. Jag tror ni smickrar er själva, ingen är avundsjuk tro mig. Ni verkar ha rätt tråkiga liv som måste sitta och tjafsa om detta. Att bry sig om vad folk skriver i kommentarerna är patetiskt. Funktionen finns, det är fritt fram att kommentera. Tål man inte kommentarer, kanske man inte ska blogga?

    SvaraRadera
  6. och kan man aldrig skriva nån positiv komentar kanske man inte ska kommentera...

    SvaraRadera
  7. Och exakt vad är det som inte är positivt tycker du? Bara för att allas åsikter inte passar dig så får man inte kommentera. Du är någon slags åsiktspolis alltså!

    SvaraRadera