söndag 7 mars 2010

innebandy..........

Hej ja idag vaknade vi tidigt av två glada killar som skulle på innebandymatch. Åt frukost sen iväg till samlingen, men medans dom hade samling så åkte vi till Thuns jag behövde kläder till dopet och faktiskt jag hittade en tunika, ett jätte fint blommigt linne. Sen iväg till matchen dom förlorade tyvärr men nästa gång, dom va skit duktiga Mathias har ju bara varit i mål två träningar och Anton ute två träningar så dom va jätte duktiga. Sen hem ch sov ett tag hade så ont i huvudet att jag spydde, upp och lagade mat. Sen va vi in till Annica och Henrik på fika kollade på melodifestivalen där och drack lite vin. Sen när vi gick hem så lånade vi med oss lilla Mio så nu har jag en liten kille på snart fem månader ligger här hos mig och sover så mysigt men lill plutten. Nej nu ska jag gå och sova vet ju inte när han vaknar imorgon bitti godnatt kram Sussie.........

5 kommentarer:

  1. myyys pys, tusen tack gumman, hoppas det gått bra, hör av mig sen.
    kram

    SvaraRadera
  2. De behöver träna mer och hårdare...

    SvaraRadera
  3. ne barn behöver vara barn oxå, dom ska träna och spela för att det ska va kul!!!!

    SvaraRadera
  4. absolut Annica barn ska vara barn träna ska man göra för att det är roligt. det va ju lite därför vi böt sport..... Sussie

    SvaraRadera
  5. innebandy är mycket coolare än hockey

    SvaraRadera