måndag 1 mars 2010

ja se det snöar...

Ja helt otroligt mera snö vill ha vår nu ingen mera vinter tack, jag tycker det är mysigt med snö men nej nu räcker det. Vill ha vår och sommar gud vad jag längtar till sommaren behöver lite sol på mig nu så jag blir pigg. Ikväll va Henrik in och fikade med små trollen Annica va dålig krya på dig gumman, Alva har verkligen fastnat för Marcus jätte roligt att se. Sen kollade jag på tv det är ju bra på 4 måndag kvällar. Nu har jag suttit och tittat runt lite på bloggar fö jag har märkt att någon skriver dumma kommentarer på min ibland och har sett att andra också har fått det, varför sitter man och läser sen tar tid att kommentera om man tycker att folk bara skriver skit låt bli och läs om det är skit och skaffa ett liv. Man kan gärna läsa och kommentera men skriv ett namn eller vågar man inte det. Nej nu ska jag gå och lägga mig Godnatt kram sussie...........

1 kommentar:

  1. Usch. Har folk inget bättre för sig än att sitta och kommentera tråkiga bloggar

    SvaraRadera