tisdag 16 mars 2010

IKEA.....

Ja idag på fm va jag till Annica och fikade, fick gosa lite med små trollen också. Sen när Morgan kom från jobbet åkte vi till Uppsala han åkte och tvättade bilen, jag gick på IKEA vad skönt att gå där utan Morgan hittade lite smått jätte mysiga kuddar, massor av ljus, plastpåsar, en gunga till Alva och Mio, tittade på sängar till barnen och soffa till hallen det finns ju så mycket där älskar att gå på IKEA. På kvällen så kom Henrik och Annica så nu är en vägg i hallen klart det blev mycket finare änn vad jag trodde den är så himmla fin. Nej nu är det sängen jobbar kväll imorgon ska bli riktigt roligt att jobba......kram sussie..........

4 kommentarer:

  1. det blev riktigt fint med fondväggen!!!

    SvaraRadera
  2. ja de e tur det, hihi, oj va skönt att du fick sova ut!!
    kram

    SvaraRadera
  3. ja jag tycker att den blev riktigt fin.....susssie

    SvaraRadera
  4. Jah.....så där tycker jag!!!

    SvaraRadera