onsdag 3 mars 2010

jippi för svensk sjukvård.....

Ja sjukvården här är ju ganska bra om man jämför med andra länder, men idag känner jag inte så skulle få mina prov svar satt i 50min i telefonkö tillslut svarade dom då var det en sköterska som sa att svaret hade kommit men hon fick inte säga vad som stod. Jaha då var det bara att vänta på att läkaren ska ringa mig imorgon mellan 8-17 någon gång, då känns det inte så bra med sjukvården men det finns ju länder som inte har råd med sjukvård så man får ju vara glad att vi bor i sverige. Sen va jag in till Annica och drack kaffe, Petra va också där så det va jätte trevligt att sitta och prata med dom. På kvällen kom Annica och Henrik in på fika, Henrik hjälpte oss att såga upp köksdörren tack för det jätte snällt det blev så fint. Haha lite roligt dom som bodde här före oss hade fyllt valvet som va in till köket med tidningspapper, då kommer vi ju in på programet som va nu i kväll fuskbyggarna. Det är fruktansvärt hur byggfirmor lurar folk och tyvärr blir man ju lite rädd, men alla firomor är ju inte så osäriösa det finns ju bra också men det är ju svårt att veta dom kollade ju uppfirmorna ordentligt men hittade inget.Nej nu äe det dax för sängen. Godnatt alla kram sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar