fredag 5 mars 2010

underbara Annica

Hej ja idag så va Anton jätte glad för klassen va till fyrishov hela dagen och badade, så han va snabb iväg till Skolan. Sen kom Rosali på fika, efter det så plockade jag lite här hemma. Sen va jag in till min super gulliga granne på lite kaffe som slutade med lite vin det va ju fredag em. Har sagt det förut men säger det igen är så himmla glad att dom flyttade hit, hon är så super gullig lättsam och rolig. Du är bara bäst Annica trodde aldrig att jag skulle börja umgås med mina grannar jag har varit lite emot att man umgås med sina grannar om det blir någon osämja så är det ju så jobbigt, men jag har nog inte haft några grannar jag vill umgås med förut för nu känns det inte alls så bara så super roligt. Sen kom Sassa hit och åt mat och en liten pratstund med henne. Min super gulliga systwe dotter, nu kan jag ju skriva hemligheten jag skrev om för ett par veckor för Sassa ska ha barn jätte roligt hm vad blir jag då måste väl bli gammel moster heter det så eller. Nej nu ska jag lägga mig för imorgon har mina små sötnosar sin första innebandy match. Godnatt kram Sussie...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar