fredag 19 mars 2010

trött.....

Ja idag har jag inte varit så pigg mår dåligt och jätte trött, sov jätte länge på dagen. Skulle ha åkt med Ullis till IKEA och jag behövde verkligen det men hade ingen ork. Killarna kom hem med kompisar för dom skulle på disco fixade mat till alla, sen piggnade jag på mig så Annica och jag va till thuns köpte varsin t-shirt till killarna, en tröja till morgan som han ska ha på festen nästa helg, en tröja åt mig som jag ska ha på festen, en sten som det står välkommen på, vax, bullfat och texter till killarnas rum. Sen hem och kollade på Letsdance och solsidan mitt favorit program det är skit bra. Nej nu är det sängen, killarna sover dom ska med Morgan och Henrik på fyrishov imorgon pappa barn dag mysigt....kram sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar