tisdag 16 februari 2010

Är så less

Ja idag har det varit kaffe hela dagen nej inte riktigt men nästan, men det behövde jag nog. Först kom Petra alldeles efter kom Annica med små charmtrollerna det va jätte mysigt att sitta och prata. Alva gör att man blir på så bra humör man kan inte annat när hon sitter och babblar, världens sötaste lilla Alva. Sen kom Rosali hit på fika, sen ungarna från skolan med en kompis. Fixade mat och semlor till barnen det va ju fett tisdagen idag trodde jag skulle slippa vi åt ju igår men inte då. Sen åkte vi på möte om nya gympa hallen i Knutby det låter ju kanon bra, vi får hoppas att allt går som det är tänkt. Sen när vi kom hem och barnen lagt sig så kom allt innför morgondagen, jag har inte kännt så tidigarehar nog förträngt lite innerst inne. Jag satt och tårarna bara forsadde det är väl lite nervöst vad det blir för svar imorgon. Jag tänker så klart det värsta och har haft väldigt ont i kväll. Men vi får väl se nu är det bara 20min kvar att äta eller dricka gissa om jag som aldrig är hungrig på morgonen kommer att vara skit hungrig i morgon. Nej nu ska jag gå och sova så det blir morgon snart, bättre att få ett dåligt svar änn att inte veta vad det är. Godnatt alla kram Sussie...........

1 kommentar:

  1. men hjärtat då... förstår att du e orolig, men jag tror att det kommer gå bra, finns här för dig vettu

    kram

    SvaraRadera