lördag 13 februari 2010

härliga fredag

Japp idag va en softar dag, på em när Morgan kom hem va vi till Tuns och böt barnens tröjor. Sen hem och åt mat sen kom våra underbara grannar in på kaffe och lite vin det va jätte trevligt. Mathias, Anton och Emil åkte iväg på innebandy i Almunge dom kom hem efter tio är det så det skav vara nu att Morgan och jag blir själva på våra mys kvällar dom försvinner ut mer och mer jag vill ju ha mina små killar hemma. Nu är det inte långt kvar till onsdag då hoppas jag att jag får veta vad det är, just nu har jag släppt att det är något farligt tror nog att det är bråck eller tarmarna som spökar men vi får väl se.Nej nu ska jag lägga mig i soffan och se på den helt underbara filmen G vet inte hur många hundra gånger jag sett den, såg den flera gånger om dan när man var yngre....Godnatt alla underbara kram Sussie

1 kommentar:

  1. Ja det är så det kommer att vara nu framöver så det är lika bra att du inser att det är nu du ska börja om eller skaffa dig en hobby hihi kram

    SvaraRadera