fredag 26 februari 2010

små trollen

Ja idag hade vi små trollen här Alva och Mio det är ju så mysigt att ha dom här, mina barn börjar ju bli stora nu antingen är dom ute med kompisar eller framför datorn. Med Alva i huset blir det mera rörelse och det behöver jag nu när man varit hemma ett tag. På eftermiddagen åkte killarna buss till Almunge och spelade innebandy, dom tycker verkligen att det är jätte roligt. Jag la mig och sov i två timmar mår inte helt bra vi får väl se vad svaret visar på proverna, jobbigt om det inte skulle synas något för jag mår ju inte bra. Imorgon ska jag in och handla lite, skönt att åka till Uppsala ska nog hinna in på Ikea en snabbis...hihi en snabbis på Ikea brukar ju ta ett tag. Jag skrev nog lite konstigt igår den roliga nyheten handlade inte om något som har hänt oss utan några helt andra, men jag är ändå lika glad för deras skulle......nej nu ska jag dyka ner i sängen. Godnatt alla kram Sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar