torsdag 11 februari 2010

Innebandy

Hej ja vad har hänt i Tisdags fyllde min kära man 41 ett stort Grattis i efterskott det var folk här på kvällen så jag hann inte skriva då, på dagen va jag in till Uppsala och handla lite sen va jag och tittade på när Mathias klass spelade fotbolls cup i Gränbyskolan. Det va jätte roligt att komma efter ett antal årsedan till min skola. Dom förlorade tyvärr men dom hade roligt och det är ju huvudsaken. Igår sov jag på dagen och fixade lite med tvätten, på kvällen va vi in till Annica och fikade tack Annica det va jätte trevligt. Henrik va på konsert i Uppsala. Idag va jag och fikade hos Petra. Sen på kvällen va det dax för det mina barn har väntat på och tjatat om deras innebandy började. Det va jätte roligt för dom jag såg hur glada båda två var och som mamma så mår man ju så bra själv när barnen är så glada. Dom har lagt ner hockeyn nu av vissa anledningar och gått tillbaka till innebandyn. Mathias spelar ute och Anton får stå i mål även här. Nej nu är det dax för sängen. Godnatt alla kram Sussie...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar