måndag 8 februari 2010

full fart....

Ja vaknade imorse och va jätte snorig och täppt. Fixade lite hemma sen kom mamma och Calle på fm, sen på em så var jag iväg på ljus party det va jätte roligt att komma iväg lite och det va ju kanon fina saker, men vad dyrt det va beställde doft pinnar som stog i en flaska och sen va det olja som jag tyvär inte känner någon lukt av det gjorde jag knappt av något eftersom jag är så täppt fel dag att gå på ljus party. Så istället för att lukta på alla ljusen fick jag gosa med Mio och det är ju så mycket mysigare. Sen hem och då hade min helt underbara son lagat mat fläskfile och potatisgratäng. På kvällen kom två av Morgans systrar och grattade han, han fyller ju år på tisdag. Nej nu ska jag gå och sova Morgan sover ju redan han ska ju jobba imorgon. Så godnatt och kram alla Sussie...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar