fredag 5 februari 2010

softar dag.........

Ja idag hade jag och Mathiasen skön softar dag. Mathias och Marcus hade feber så Marcus sov till ett. Jag och Mathias hade en lugn dag ocg kollade på film, jag sov middag va så skönt. När jag vaknade plockade jag lite här hemma, sen kom Morgan hem från jobbet och Anton från skolan, Anton hade en kompis med sig för det va ju disco på kvällen. Efter maten fixade killarna till sig och stack på disco, så Morgan och jag blev själva hemma det va så tyst är det så det kommer vara snart på fredag och lördag kvällarna. Hjälp lite panik får man ju när barnen börjar bli stora jag har ju haft barn i snart 21 år vad hemskt nu när dom börjar bli stora, vad ska jag göra på kvällarna. Ja nu kollade vi på Lets dance och solsidan en ny jätte rolig serie. Nej nu står min säng och väntar på mig så GodNatt alla Kram Sussie..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar