söndag 14 februari 2010

I backen







Hej ja idag har vi haft en jätte mysig dag, imorse kom min man med jätte fina rosor barnen fick sina paket sen stack dom ut och åkte skidor. På em åkte vi till grusgropen och åkte pulka och drack varm oboy det va ju så varmnt så det blev en kanon dag. Det är ju så skönt med helgerna nu när barnen valde bort hockeyn det finns så mycket tid vi kan göra saker tillsamans och dom är så mycket gladare. Sen på kvällen hade jag bakat jordgubbsmuffins med rosa glasyr ocg hjärt strössel lite mys fika på allahjärtans dag. Ja nu höll jag på att glömma att gratta alla som jag känner som fyller år idag ett stort grattis till min systers dotter som fyller 15 idag grattis Amanda. sen Malin ett jätte grattis idag och min svägerska grattis Rosali på födelsedagen hoppas ni har haft en jätte bra dag. God natt alla kram Sussie

2 kommentarer:

  1. det e mysigt me utedagar!!
    kraaaam

    SvaraRadera
  2. Va mysigt det ser ut får ta & göra om det så kanske vi kan hänga på nu när vi har införskaffat oss nya pulkor till barnen . Hoppas allt är bra med dig? Har du tid med kaffe imorgon kanske? Kramiz

    SvaraRadera