tisdag 2 februari 2010

Japp nu är jag här

Japp nu är jag tillbaka har haft en sån enorm blogg torka har bara inte orkat skrivit på länge men nu känns det mycket bättre. Ja det har ju inte hänt så mycket för mig heller är ju sjukskriven och har inte orkat så mycket. Jag har ju en förhårdnad i magen som dom ska titta på med ultraljud ska till Östhammar jippi hur hittar man där då. Har ont i sidan och mår väldigt illa, spyr vissa dagar. Men idag åkte jag faktiskt med in till stan och gick en sväng på Ikea det var riktigt skönt att komma ut och se lite folk. Sen på kvällen var vi in till våra heltunderbara grannar och fikade det var jäte trevligt. Så fick jag ju träffa mina små gulliga busar där inne små charmtrollen Alva och lilla Mio. Nej nu börjar det bli dax att krypa ner i sängen. Godnatt alla kram Sussie..................

1 kommentar: