lördag 27 februari 2010

underbara helg

Hej idag har det varit en lugn och skön dag. Vaknade åt frukost sen gick jag in till Annica och drack lite kaffe, tack det va jätte trevligt som alltid Annica. Sen åkte vi in till stan handlade lite mat, jag va in till guldfynd och handlade en pressent då hittade jag ett jätte fint armband rosa flätad skinnsnodd vid spännet hängde två små berlocker ett rosa hjärta och ett rosabandet med ett lite strasshjärta på. Kostade bara 69kr och så går det ju till bröstcanser fonden så det känns ju jätte bra, allra helst nu när det finns på nära håll för mig. Sen åkte vi till thuns oj så mycket fint det fanns köpte två väggljustakar, ljus, litet fat och duk att lägga i fatet allt i lite gammal rostig stil och ett hjärta där det står att du vet väl att du är värdefull och det slutar jag dagens blogg med och ett jätte grattis till min kusin idag, hoppas du kan få en så bra födelsedag som det går. Deras hus brann upp för en vecka sedan så dom har nog lite tufft med små barn, tänker mycket på er. Nej nu står min säng och väntar kram Sussie........

1 kommentar:

  1. Hallåj! Om du vill kan killarna vara hos oss tills ni kommer hem om inte Markus vill vara hemma. Vi ska bara vara hemma & fortsätta fixa är på jobbet nu men slutar vid 15,30. Hör av dig om dom vill det. Kramiz Lång väntan till Måndag........

    SvaraRadera