torsdag 25 februari 2010

fullfart hela helgen




Ja det har det varit har inte hunnit ut och bloggat. Vad har vi gjort i helgen då vi har varit på en kryssning med cinderella helt underbart va det ungarna hade jätte roligt dom fick ju träffa Rickard Harrey, sen va det lite drinkar och smörgåsbord för dom det va helt kanon. Vi va hos min syster och grattade hennes dotter. Sen va jag på tjej middag hos Ullis super mysig kväll med gammla tjejkompisarna. Helen och jag sov kvar där vi låg och babblade hela natten somnade sex på morgonen så våran helg har varit full med aktiviteter. Marcus har varit i Sälen åkte lördag och kom hem idag dom hade jätte trevligt. Igår va jag till Annica och fikade träffade små trollen, på kvällen va jag och Mathias på fotbolls möte. Idag har jag varit hemma på kvällen va vi till Annica och Henrik och fikade fick puss mina små troll. Har fått reda på en helt underbar nyhet i helgen men det är hemligt så tyvärr kan jag inte berätta men vill så gärna får nog vänta ett par veckor. Men är så glad det är ju så helt underbart men snart så. Nej nu väntar min säng så godnatt alla underbara kram Sussie.........

3 kommentarer:

  1. Killarna ser ut att haft det bra & ni med hoppas ja. Är det jobb ida & imorgon eller? Har du hört något från läkaren? Kram

    SvaraRadera
  2. snart kommer trollungarna tiller !!
    kram

    SvaraRadera
  3. ja det ska bli så mysigt att ha dom här, längtar så...

    SvaraRadera