måndag 8 februari 2010

härliga måndag

Ja härligt med måndagar hihi ja inte riktigt barnen va jätte trötta och jag va super täppt, snorig och ont i huvudet, men fick iväg barnen till skolan och Morgan stack till jobbet så åkte jag med Petra till Thuns. Ja hittade massa fina saker jätte snygga t-shirt till barnen, en tröja, armband och hudkräm till mig, jätte snygga quiksilver huvtröjer till killarna som dom tyvär inte kunde ha bara att lämna tillbaka och sen en pressent till Morgan han fyller ju år imorgon som jag ju inte kan skriva vad det är om han går in och läser. Sen tog vi en lunch där, men när jag kom hem hade jag jätte hög feber och sov i två timmar. Efter maten kom Ullis ut på en fika jätte trevligt att prata lite. Nej nu ska jag gå och sova är så trött Godnatt alla Kram Sussie..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar